فروش ویژه
شناسه محصول: IRK-387

وینچستر کشی

Samsung Galaxy A33 5G SM-A336 Dual SIM 128GB And 6GB RAM Mobile Phone
ویژگی‌ها
بلوتوث:
حافظه داخلی:
نوع پردازنده:
شبکه های ارتباطی:
پشتيبانی از کارت حافظه:
دوربین:
مقدار RAM:
ویژگی های خاص: ,
این محصول توسط تولید کننده اصلی(برند) تولید نشده ‌است.
امکان برگشت کالا در گروه موبایل با دلیل "انصراف از خرید" تنها در صورتی مورد قبول است که پلمب کالا باز نشده باشد. تمام گوشی‌ها ضمانت رجیستری دارند. در صورت وجود مشکل رجیستری، می‌توانید بعد از مهلت قانونی ۳۰ روزه، گوشی خریداری‌شده را مرجوع کنید.
ارسال رایگان
برای سفارشات بالای 500 هزار تومان (جهت ویرایش این متن به پیکربندی پوسته > تب برچسب‌ها مراجعه نمایید.)
free-shipping
فروشنده
سید رضا صالحی
ضمانت اصالت کالا
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود در انبار

ارسال توسط فروشگاه اینترنتی شریف ای اس پی. (جهت ویرایش این متن به پیکربندی پوسته > تب برچسب‌ها مراجعه نمایید.)
99% قیمت اصلی 25,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 230,000 تومان است.
- +

خلاصه

یکی از گوشی‌های هوشمند میان‌رده با‌کیفیت سری A سامسونگ که به طراحی پرچمدارگونه مجهز شده است، سامسونگ Galaxy A33 5G SM-A336 است. این گوشی هوشمند در نمای رو‌به‌رویی به صفحه‌نمایش با ابعاد 6.4 اینچ و رزولوشن 1080×2400 پیکسل از نوع سوپرامولد مجهز شده است که توانایی نمایش 411 پیکسل در هر اینچ و نرخ بروزرسانی 90 هرتز، خبر از آن می‌دهد که با صفحه‌نمایش قدرتمند و بسیار با‌کیفیتی رو‌به‌رو هستیم. در قسمت پشتی هم چهار سنسور دوربین را شاهد هستیم که در معماری مستطیلی شکلی کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. سنسور دروبین اصلی با رزولوشن 48 مگاپیکسل از نوع عریض (wide) در کنار سنسور 8 مگاپیکسل از نوع فوق عریض (ultrawide) به‌همراه سنسور 5 مگاپیکسل ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک و سنسور 2 مگاپیکسل سنجش عمق، سنسور‌های دوربین چهارگانه این گوشی هوشمند میان‌رده را تشکیل می‌دهند. بریدگی قطره‌ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه‌نمایش هم سنسور دروبین سلفی با رزولوشن 13 مگاپیکسل را در خود جای داده است. در بخش فیلمبرداری هم دوربین اصلی قسمت پشتی این گوشی به لطف رزولوشن 48 مگاپیکسل، توانایی ضبط ویدیو با حداکثر کیفیت 4K و سرعت 30 فریم در ثانیه را دارد که عملکرد بسیار خوبی است. در بخش مشخصات سخت‌افزاری اما سامسونگ Galaxy A33 5G SM-A336 به یکی از جدید‌ترین و قدرتمند‌ترین پردازنده‌های اختصاصی میان‌رده این شرکت، یعنی اگزینوس 1280 مجهز شده که به لطف حضور این پردازنده، توانایی ارائه عملکرد بسیار قابل قبولی در اجرای بازی‌های حتی سنگین مثل کال‌آف‌دیوتی موبایل در کنار برنامه‌های کاربردی و محبوب را دارد. باتری مناسب و قدرتمند با میزان ظرفیت 5000 میلی‌آمپر‌ساعت در کنار توانایی شارژ با توان 25 وات و مجهز به تکنولوژی شارژ سریع، از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند میان‌رده و با‌کیفیت است. لازم به ذکر است که دون جعبه این گوشی خبری از آداپتور شارژر نیست و باید آن را به‌عنوان یک وسیله جانبی خریداری کنید.

توضیحات

وینچستر کشی

توضیحات تکمیلی

مشخصات کلی
بلوتوث

حافظه داخلی

نوع پردازنده

شبکه های ارتباطی

پشتيبانی از کارت حافظه

دوربین

مقدار RAM

ویژگی های خاص

,

صفحه نمایش
تعداد رنگ

رنگ

, , ,

صفحه نمایش رنگی

صفحه نمایش لمسی

اطلاعات بیشتر
وزن125 کیلوگرم
ابعاد120 × 60 × 6 سانتیمتر

نقد و بررسی‌ها

3.7 از 5
از 3 دیدگاه
عنوان دیدگاه
کیفیت 2 دیدگاه‌ها
ارزش خرید 2 دیدگاه‌ها
گارانتی 1 دیدگاه‌ها
شباهت یا مغاریت 2 دیدگاه‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

  1. 5.0همه چیزش عالیه

    سید رضا صالحی پاسخ

    همه چیزش عالیه من میخواستم بخرم ولی چون اسلات سیم کارتش هایبرید هست و برای من مهم بود مجبور شدم مدل دیگه ای بگیرم. ۴ سال آپدیت اصلی اندروید و ۵ سال پچ امنیتی میگیره که ارزش بالایی داره.

  2. 5.0این گوشی هیچ مشکلی نداره

    سید رضا صالحی پاسخ

    این گوشی هیچ مشکلی نداره آنتن دهیشم عالیه بعضیا میگن آقا ما هنوز هیچ برنامه ای نصب نکردیم اما باتریش زود خالی میکنه. دوستان دقت کنین بصورت بای دیفالت یا پیش فرض فرش ریت یا نو سازی صفحه رو ۹۰ هرتز حتما بزارید رو ۶۰ هرتز تا باتریش اوکی بشه و همگام سازی و موقعیت مکانی رم خاموش کنین. من از مغازه دار خریدم و بین این گوشی و ‌Poco X4 pro مردد بودم که بخاطر اینکه اون یک سال الی دو سال اندروید میگیره اونم به بدبختی و ضد آبم نبود این گوشی رو خریدم خب سامسونگ هست.

    ضد آب
    لرزشگیر دوربین
    ۲ ساعت کار کردم فعلا مشکلی ندیدم
  3. 1.0 فایده ندارد

    کاربر دمو پاسخ

    درکل فایده ندارد تازه من ۹ تومن خریدم

    ندارد!!
    اینترنت ضعیف
    قیمت نجومی
فروش ویژه
وینچستر کشی
سید رضا صالحی

موجود در انبار

99% قیمت اصلی 25,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 230,000 تومان است.
- +
ایمیل فروشگاه
info@sharifasp.ir
تلفن
با کارشناسان ما در تماس باشید
تلگرام
https://t.me/sharifasp